مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:152022-01-17حوادث

بسته خبر پلیس| از انسداد محور کندوان تا خلع ید 15 میلیاردی زمین از سه زمین خوار


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور کندوان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: 200 خودروی گرفتار در برف با تلاش ماموران پلیس راه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یداله جهان تاب رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور کندوان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: 200 خودروی گرفتار در برف با تلاش ماموران پلیس راه، راهداری و هلال احمر رهایی یافتند.

وی گفت: به علت بارش سنگین برف از شب گذشته، محور کندوان به علت کاهش دید، لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: محور کندوان به علت بارش سنگین برف کماکان مسدود است و رانندگانی که قصد تردد در محورهای شمالی را دارند می توانند از محور فیروزکوه و هراز به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه  با حضور پرتلاش ماموران پلیس راه و راهداری باز است و تردد در آن ها جریان دارد، افزود: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی سطح جاده ها، تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

جهان تاب با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محور کندوان از رهایی 200 خودروی گرفتار در برف خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس راه، عوامل راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبر پلیس| از انسداد محور کندوان تا خلع ید 15 میلیاردی زمین از سه زمین خوار

بسته خبر پلیس| از انسداد محور کندوان تا خلع ید 15 میلیاردی زمین از سه زمین خوار